Kereskedelmi Igazgatóság

A Kereskedelmi Igazgatóság biztosítja az eladások növekedési pályán tartását a vásárlói szokások megismerésétől  a stratégia tökéletes bolti kivitelezésén keresztül. Ezt a Stratégia és piackutatás, a Trade Development, a Key Account csapat és a Területi kereskedelem csak szoros együttműködés keretében tudja megvalósítani. 

A Stratégia és piackutatás csapat a vásárlók igényeinek feltérképezésével, megértésével foglalkozik. Ezek az adatok jelentik a stratégia meghatározásának alapjait.

A Trade Development alkotja a hidat a kereskedelem és marketing, illetve a termékek és fogyasztók között. Folyamatosan fejleszti és biztosítja az eszközöket, menedzseli az aktivitásokat, melyeken keresztül a fogyasztókat még közelebb hozzuk a Danone termékeihez. A csapat kidolgozza a tökéletes termékbevezetések menetét, gondoskodik az akciózási stratégiáról.

A Key Account menedzserek feladata, hogy biztosítsák a stratégia megvalósítását a kereskedői láncokkal rendszeres kereskedelmi tárgyalásokon keresztül. Folyamatosan fejlesztik az együttműködést a partnerekkel a lehetőségek kihasználása érdekében.

A Területi kereskedelem alapvető, és egyben legfontosabb feladata, a termékek tökéletes megjelenítése a boltok polcain. Célkitűzése, hogy az összes lehetséges értékesítési ponton megteremtse a dominanciát termékeink számára, úgy, hogy kereskedelmi képviselői szakértőként, tanácsadóként jelennek meg a termékek kihelyezésével, választék-kialakításával és árazásával kapcsolatban. Nem csak termék értékesítői, hanem szállítói is a kereskedelmi osztálynak: a boltokban kialakult versennyel kapcsolatos információkat csatolják vissza a vezetés felé.

Igazgatóságok

Vállalati Külső Kapcsolatok Igazgatóság

2012.06.07.

Humánpolitika Igazgatóság

2012.06.07.

Mindaz, amit képviselünk, tervezünk és teszünk, a szervezet összes tagját, rajtuk keresztül pedig végül a fogyasztót is érinti.

Kérdésed van?

Hívj minket vagy kérdezz online!

06 40 44 11 44

 

Elfogadom a jogi nyilatkozatot

infovonal és közösség