A Danone-nál az Alpro: Növényi alapú termékekkel bővül a cég termékkínálata

Az idei évtől Magyarországon is a Danone forgalmazza az Alpro termékeket. Az Alpro az egyre népszerűbb növényi alapú italok és növényi összetevőkből készült élelmiszerek nemz

tovább

Magyar szakember kerül a Danone hazai leányvállalatának élére

A Danone hazai vezetőjeként Buzási Dániel fő feladata a vállalat magyarországi piacvezető pozíciójának megerősítés, illetve új piaci lehetőségek sikeres kiaknázása lesz.

tovább

Nőtt, de még mindig nem elégséges a gyermekek tejtermékfogyasztása

A sportoló gyerekek táplálkozási ismereteit és szokásait vizsgálta a Danone és az MDOSZ.

tovább

A Puskás Akadémia utazik a DANONE FOCIKUPA nemzetközi döntőjére

A Puskás Akadémia csapata nyerte meg a Danone Focikupa a Gyermekekért torna budapesti, országos döntőjét.

tovább

Az Újpest nyerte a Danone Focikupa debreceni elődöntőjét

Az Újpest csapata nyerte meg a Danone Focikupa a Gyermekekért torna szombati, debreceni regionális elődöntőjét.

tovább

Danone mint munkáltató

Jelentkezéseddel bekerülhetsz a Danone világába, ahol az innovatív és finom termékek között, a vállalati élet számos területén megtalálhatod azt, amit a tapasztaltak hivatásnak neveznek!

tovább

Állásajánlatok

MENEDZSERI ÁLLÁSAJÁNLATOK (angol és magyar nyelvtudást is igénylő pozíciók) Az angol és magyar nyelvtudást is igénylő pozíciókat itt tekintheti meg.

tovább

Kérdések és válaszok

Kérdések és válaszok

tovább

Mi a társadalmi felelősségvállalás?

Ahogy a Danone Csoport korábbi vezetője, Antoine Riboud, említi egy vállalatnak nemcsak a gazdasági teljesítés a célja, hanem szükséges, hogy felelősségteljesen foglalkozzanak környezetükkel, mind társadalmi, mind természeti környezet szinten.

tovább

Egy életünk van és egy bolygónk

A Danone meggyőződése, hogy nem csak a saját életünket, de az egész világot is megváltoztathatjuk a tudatos táplálkozással. A vállalat ezért fogalmazta meg nemzetközi küldetését, az „Egy életünk van és egy bolygónk” nevű programot.

tovább

Minőség

A Danone Csoport a termékeit az érvényes előírások betartásával biztonságos úton állítja elő. A termékbiztonság szavatolására élelmiszer-biztonsági rendszert, HACCP rendszert működtet. Az elemzés fizikai, kémiai, biológiai veszélyekre terjed ki.

tovább

Munkahely

Vállalatunknál a legfontosabb célunk dolgozóink és vendégeink biztonsága. Ezért minden nap arra törekszünk, hogy egy minden tekintetben biztonságos és az egészségünkre nem ártalmas munkahelyet alakítsunk ki és tartsunk fent.

tovább

A karbonsemlegesség felé

A klímaváltozás az emberiség súlyos, rendszerszintű kihívása - nem csak a jövő, de az itt és most problémája is. A Danone a maga részéről áll a kihívás elébe, és a szén-dioxid lábnyoma folyamatos csökkentése mellett vállalja, hogy 2050-re teljesen karbonsemlegessé teszi működését.

tovább

A körforgásos gazdaságért

Célunk, hogy tápláló és magas minőségű élelmiszereket kínáljunk fogyasztóinknak 100%-ban visszaforgatható alapanyagokból készült csomagolásban, hogy ezek a csomagolóanyagok ne kerüljenek vissza a természetbe, hanem használatban maradjanak.

tovább

Társadalom

Az 1999-ben A Danone Kft. által indított „Tegyünk együtt a gyermekekért” program egy olyan keretprogram, amelynek égisze alatt valósítja meg vállalatunk országos társadalmi célú támogató kezdeményezéseit.

tovább

Változó fogyasztói szokások

Manapság számos kulcsfontosságú irányzat formálja a fogyasztók viselkedését. Kutatásainkat és innovációnkat ezek az új trendek vezérlik, miközben egészségesebb jövőt kívánunk építeni az emberek és a bolygónk számára.

tovább

Danone kutatás

A Danone az elmúlt 100 évben számtalan tudományos kutatásban működött közre szakértelmét folyamatosan olyan fejlesztésekre fordítva, amelyeknek célja innovatív termékek előállítása,.

tovább

Danone csoport

A Danone Csoport a világ egyik leggyorsabban növekvő élelmiszeripari vállalata. Küldetésünk, hogy termékeinken keresztül a lehető legtöbb embernek biztosítsuk az egészséges életvitelt, melyet magas minőségi fejlesztéssel, tudományosan megalapozott termékfejlesztéssel, illetve a táplálkozás és az egészség területén végzett kutatásokkal érünk el.

tovább

Danone Magyarország Kft.

A Danone Csoport első hazai tejipari együttműködése az akkori BTV-vel (Budapesti Tejipari Vállalat) 1991-ben valósult meg, így a cég egyes termékei a magyar hűtők polcain is megjelentek. Ezután már nem volt megállás, és 1996-ban létrejött a Danone hazai vállalata. Napjainkban a Danone logókkal ellátott termékeket szinte mindenki ismeri és szereti. Ki ne ismerné az Activiát, az Actimelt, az Oikost, a Danone-t vagy éppen a Danette desszerteket?

tovább

A Danone 2030 Célok

Az ’Egy életünk van és egy bolygónk’ küldetésünkkel összhangban és a folyamatban lévő táplálkozási forradalom kihívásaira és lehetőségeire adandó válaszként, cégünk megfogalmazta a ’Danone 2030 Célok’ keretrendszerét. A Danone kilenc hosszútávú célja a vállalat üzleti, márka- és bizalmi modelljét öleli át. A ’Danone 2030 Célok’ keretrendszer az ENSZ 2030-ig tartó időszakra megfogalmazott Fenntartható Fejlődési Céljaival összhangban készült.

tovább

Egy életünk van és egy bolygónk

A Danone 2017-ben fogalmazta meg teljes vállalati tevékenységére vonatkozó, ’Egy életünk van és egy bolygónk’ elnevezésű küldetését „Célunk, hogy partnereinkkel közösen nap mint nap tegyünk a táplálkozásért és bolygónk egészségéért. Hisszük, hogy az egészséges életvitelhez a kiegyensúlyozott táplálkozás elengedhetetlen, és meggyőződésünk, hogy ehhez egészséges környezet is szükséges. Miért ezt az utat választottuk? Mert a katalizátorai akarunk lenni a változásnak, hiszen csak egy életünk van és egy bolygónk.”

tovább

Danone táplálkozási vállalások

Mi a Danone-nál hiszünk abban, hogy mindennapi jó közérzetünk szerves része a kiegyensúlyozott és egészséges táplálkozás – és ennek megóvásárért közösen tehetünk nap, mint nap. Vállalatunk elhivatott amellett, hogy termékeinken keresztül a lehető legtöbb ember számára hozzájáruljunk az egészséges életvitel kialakításához. Ezen elköteleződésünket erősítettük meg Táplálkozási vállalásunkkal, amelynek köszönhetően a korábbiakhoz képest nem csak erősebb és mérhetőbb célokat teremtettünk, hanem azoknak a teljesítését időkorlátokhoz is kötöttük.

tovább

Értékeink - ami megkülönböztet minket

Emberközpontúság
Nyitottság
Közvetlenség
Lelkesedés

tovább

Partnereink

Termékeink nem kerülhetnének a boltokba az üzleti partnerekkel folytatott hatékony együttműködés nélkül. Ezek az együttműködések a bizalmon és a kölcsönös tiszteleten alapulnak és hisszük, hogy ezek az értékek a siker alapvető feltételei. Partnereink között tudhatunk egyebek mellett kereskedelmi partnereket, reklám- és PR ügynökségeket, szakmai és civil szervezeteket és természetesen a fogyasztóinkat is.

tovább