A Danone lezárta a WhiteWave akvizícióját

Párizs, 2017. április 13. — A Danone bejelentette, hogy sikeresen lezárta a WhiteWave vállalat akvizícióját. Az összeolvadásról szóló megállapodás értelmében a WhiteWave részvényesei 56,25 dollárt kapnak részvényenként. A tranzakció lezárásának részeként a vállalat törzsrészvényeinek kereskedését a tőzsdenyitás előtt felfüggesztették, a papírokat pedig rövidesen ki is vezetik a New York-i értéktőzsdéről.

Az észak-amerikai piacon a Danone és a WhiteWave mostantól egyesített stratégiai üzleti egységként DanoneWave néven működik tovább. A korábbi közléseknek megfelelően az új egység a WhiteWave és a Danone tejtermék-üzletágának észak-amerikai üzleti tevékenységét foglalja majd magában, Lorna Davis vezérigazgató irányítása alatt. Gustavo Valle vezetésével a Danone az Alpro márkára alapozva globálisan bevezeti új növényi alapú termékkategóriáját azzal a céllal, hogy világszerte növelje a kategória fontosságát.


”Nagyon örülök, hogy sikeresen lezártuk a WhiteWave felvásárlását” - mondta  Emmanuel Faber, a Danone vezérigazgatója. “A Danone és a WhiteWave az egészséges és fenntarthatóbb táplálkozás terén kialakult új fogyasztói trendeket és elvárásokat kihasználva együtt globális vezető szereplővé válhat ebben a szegmensben. A leggyorsabban növekvő egészségközpontú kategóriák terén elért vezető pozíciói révén a két vállalat előrelendíti majd a Danone ’Táplálkozási Forradalmát’, illetve üzleti eredményeinknek is mozgatórugója lesz, felgyorsítva ezzel a 2020-ig tartó növekedési terveink megvalósulását. Meggyőződésem, hogy az új vezetés egyesített tapasztalata és szaktudása, valamint az integrációs csapat tavaly július óta tartó komoly előkészítő munkája gyümölcseként óriási üzleti lehetőségeket ragadhatunk meg, és a kialakított szinergiák minden lehetőségét kihasználhatjuk. Így biztos vagyok benne, hogy valós értékeket teremtünk és képesek leszünk teljesíteni a júliusban prognosztizált pénzügyi eredményeket. Nagy örömmel üdvözöljük az új WhiteWave-es csapattagjainkat."

A Danone a 2017-es első negyedéves eredményeit bemutató elemzői és befektetői tájékoztatóját április 20-án 18:00-kor tartja, amelyet élőben is közvetít. A cég az eseményen a WhiteWave akvizíciója nyomán aktualizálja éves előrejelzését is.

A Danone-ról (www.danone.com)
A Danone missziója, hogy termékei révén hozzájáruljon a lehető legtöbb ember egészséges életviteléhez. A Danone egy vezető élelmiszeripari vállalat, mely a világpiacon négy területen van jelen: friss tejtermék, korai táplálás, palackozott vizek és klinikai táplálás. A missziója, és az üzleti eredményesség és társadalmi fejlődés iránti kettős elkötelezettsége révén a vállalat célja, hogy egy egészségesebb jövőt építsen, jobb egészséget, jobb életet és jobb világot biztosítva mintegy 100.000 dolgozójának, fogyasztóinak, ügyfeleinek, beszállítóinak, részvényeseinek és azon közösségeknek, melyekkel helyi szinten áll kapcsolatban. A Danone, mely a világ 130 piacán van jelen, 2016 során mintegy 22 milliárd euró értékű eladást generált. A Danone termékportfóliója nemzetközi márkákat (Activia, Actimel, Danette, Danonino, Danio, Evian, Volvic, Nutrilon/Aptamil, Nutricia) és helyi márkákat (Oikos, Prostokvashino, Aqua, Bonafont, Mizone, Blédina, Cow & Gate) egyaránt magában foglal. A céget a párizsi Euronext tőzsdén és amerikai bankok által kibocsátott értékpapírokon keresztül az OTCQX piacon is jegyzik, a Danone vezető társadalmi indexeknek is része, mint a Dow Jones fenntarthatósági indexe, a Vigeo, az Ethibel fenntarthatósági index, az MSCI Global fenntarthatósági index, az MSCI Global társadalmi felelősségvállalási index és a FTSE4Good index.

Danone hírek

A Danone lezárta a WhiteWave akvizícióját

2017.04.14.

Párizs, 2017. április 13. — A Danone bejelentette, hogy sikeresen lezárta a WhiteWave vállalat akvizícióját. Az összeolvadásról szóló megállapodás értelmében a WhiteWave részvényesei 56,25 dollárt kapnak részvényenként. A tranzakció lezárásának részeként a vállalat törzsrészvényeinek kereskedését a tőzsdenyitás előtt felfüggesztették, a papírokat pedig rövidesen ki is vezetik a New York-i értéktőzsdéről.

A Bács-Kiskun megyei nevelőszülői hálózat csapata nyerte meg a világkupa szegedi fordulóját

2016.05.07.

A szegedi győztes csapatnak, a Bács-Kiskun megyei nevelőszülői hálózatnak is esélye van arra, hogy Magyarországot képviselheti majd Párizsban, a világ legnagyobb 10-12 éves gyermekeknek szóló labdarúgó tornáján, ahol a program nemzetközi fővédnökével, Zinedine Zidane-nal is találkozhatnak.

Kérdésed van?

Hívj minket vagy kérdezz online!

06 40 44 11 44

 

Elfogadom a jogi nyilatkozatot

infovonal és közösség