Világhírű énekesnő ragad joghurtos kanalat

A kolumbiai származású szupersztár az Activia joghurtmárka Belülről fakadó mosolyok című nemzetközileg integrált kampányának arca lesz. A kampány részét képezi a televíziós, digitális, nyomtatott sajtó, outdoor, eladáshelyi és PR megjelenés, valamint az új reklámfilm március 16-án látható egy időben a világ több mint 50 országában. A Barcelonában készült reklámfilmben a táncra és a belülről fakadó mosolyokra helyezik a hangsúlyt.

Shakira a kiegyensúlyozott táplálkozással és a mozgással kapcsolatban így nyilatkozott: „Hiszem, hogy belső egészségünk megóvása a kulcsa annak, hogy igazán jól érezzük magunkat a bőrünkben. A tánccal pedig ki lehet fejezni azt az összhangot, amikor kívül és belül egyaránt jól érezzük magunkat.”

Shakira új dala, a Dare (La La La), amely a március 25-én megjelenő Shakira című albumonlesz majd megtalálható, az új reklámfilm zenéje is egyben. A Vinizius Young & Rubicam Barcelona által készített reklámfilmet a méltán híres fotós és rendező, Jaume de Laiguan rendezte, de a csapat tagja volt továbbá az Oscar-díjas művészeti igazgató, Eugenio Caballero és a díjnyertes Javier Aguirresarobe is.

A TV-reklámok között található egy 45 másodperces, a kampány indulásakor a világ minden pontján azonos formában látható film, valamint egy-egy lokálisan adaptált 20 és 30 másodperces változat is készül az adott ország sajátosságainak megfelelően. A kampányt nemcsak egy erős digitális kommunikáció támogatja, de egy széles célcsoportot elérő PR-aktivitás is, amelynek részét képezi a sajtóval való folyamatos kapcsolattartás, a közösségi oldalakon való jelenlét, rendezvények szervezése, valamint termékminta osztása.

Luca Casaura, a Danone Csoporton belül az Activia márkáért felelős nemzetközi marketing alelnöke a kampánnyal kapcsolatban hangsúlyozta: „Ez az első ilyen nemzetközileg koordinált, közösen megvalósított kampány mind az Activia, mind pedig a Danone Csoport életében is. Ez a legnagyobb és legkidolgozottabb, az összes országot összefogó kezdeményezés a vállalatnál, és nagyon büszkék vagyunk arra, hogy a zenei világ egyik leghíresebb sztárját sikerült megnyerni a márka nagykövetének.”

Danone hírek

Tippek a belülről fakadó mosolyokért

2014.03.24.

Elelmiszer.hu, Trademagazin.hu – 2014-03-24

Világhírű énekesnő ragad joghurtos kanalat

2014.03.14.

Shakirával kötött nemzetközi együttműködési megállapodást a Danone Csoport.
2013-03-14
Mmonline.hu, Mti.hu, Joy.hu, Kreatív.hu, Élelmiszer.hu, Trademagazin.hu, Marketinginfo.hu, Brandtrend.hu, Starity.hu, Baranyanet.hu, Fitinthecity.hu, Btl.hu, Mosaiconline.hu –

Kérdésed van?

Hívj minket vagy kérdezz online!

06 40 44 11 44

 

Elfogadom a jogi nyilatkozatot

infovonal és közösség