PORTFÓLIÓNK LEGÚJAB TAGJA: YOPRO
TELE PROTEINNEL, TELE ÍZZEL.
Megérkeztek az új YoPRO termékek amelyek ínycsiklandó és krémes társaid* az edzésben és a mindennapokban. Magas fehérjetartalommal, 0% hozzáadott cukorral** és alacsony zsírtartalommal támogatnak a fitness céljaid elérésében.
Próbáld ki az összes ízt, és találd meg a kedvenced!
*Minden YoPro termék fehérjében gazdag, a fehérje pedig hozzájárul az izomtömeg növekedéséhez és fenntartásához. Fogyassza a változatos és kiegyensúlyozott étrend valamint az egészséges életmód részeként.
**Hozzáadott cukrot nem tartalmaz. Természetesen előforduló cukrokat tartalmaz.

Kik vagyunk
Szeretettel köszöntjük a Danone Magyarország Kft. weboldalán. A Danone küldetése, hogy termékeink révén a lehető legtöbb magyar fogyasztónak biztosítsuk az egészséges életvitelt. A Danone egy vezető globális élelmiszeripari vállalat, mely négy területen van jelen a világpiacon: alapvető tej- és növényi alapú termékek, korai táplálás, palackozott vizek és klinikai táplálás. Bízunk abban, hogy weboldalunkon szereplő információk és érdekességek Önnek is elnyerik majd tetszését.

Mik történtek velünk mostanában?

Novemberben rendezik az első kifejezetten egyetemistáknak szóló növényi konferenciát
A fenntarthatósági és növényi témáknak figyelmet szentelve november 17-én, a Debreceni Egyetem Gazdálkodástudományi Karán rendezik az első flexitáriánus konferenciát, ami kifejezetten az egyetemi hallgatóságnak szól.

Danone-kutatás: nő a növényi alapú termékek népszerűsége, különösen a fiatalok körében
A Danone kutatásában körvonalazódik, hogy a fogyasztók kezdik felismerni a fenntartható étkezés szükségességét.

33 millióan alultápláltak Európában -Segíthet a növényi alapú speciális gyógyászati célra szánt élelmiszer
Az alultápláltság kedvezőtlen egészségügyi hatásai egyéni, családi és társadalmi szinten is fokozott terhet jelentenek.

Életet menthet, életminőséget javíthat a szondatáplálás
Miközben a táplálkozás biztosítja az élethez alapvetően szükséges energiát, csak Európában mintegy 33 millió ember küzd a betegséggel összefüggő alultápláltság problémájával.
Társadalmi Felelősségvállalás
Egy életünk van és egy bolygónk
A Danone meggyőződése, hogy nem csak a saját életünket, de az egész világot is megváltoztathatjuk a tudatos táplálkozással. A vállalat ezért hozta létre nemzetközi jövőképét, az „Egy életünk van és egy bolygónk” nevű programot.
DANONE Kutatás
A Danone az elmúlt 90 évben számtalan tudományos kutatásban működött közre, szakértelmét folyamatosan olyan fejlesztésekre fordítva, amelyeknek célja olyan termékek előállítása, melyek az egészségünkre bizonyítottan kedvező hatást gyakorolnak.