B CORP MINŐSÍTÉST SZEREZTEK A KELET-KÖZÉP-EURÓPAI DANONE VÁLLALATOK, KÖZTÜK A DANONE MAGYARORSZÁG
Mik történtek velünk mostanában?
KÜLÖNLEGES MEGMOZDULÁSSAL HÍVJA FEL A FIGYELMET A DANONE A ZÖLDEBB JÖVŐRE A FÖLD NAPJA ALKALMÁBÓL
A Danone Magyarország idén ismét csatlakozott a Föld napjához. Egy egyedi, kollégákkal és fogyasztókkal közösen szervezett flashmobbal hívta fel a figyelmet a fenntarthatóság fontosságára.
Díjnyertes a Flexi Fórum honlapja
A Danone Flexi Fórum honlapja elnyerte a Magyar Marketing Szövetség által átadott rangos Az Év Honlapja díjat.
Őszintén a szondatáplásról – minden korosztálynak
A szondatáplálással kapcsolatos ismeretterjesztést segíti elő évről-évre a Szondatáplálás hete, ami hagyományosan minden évben február második hetére esik.
Kezdd lépésről-lépésre
A Danone Kft. kampányával azokat a fogyasztókat segíti, akik félnek megtenni az első lépéseket az életmódváltásuk felé.
Társadalmi Felelősségvállalás
Egy életünk van és egy bolygónk
A Danone meggyőződése, hogy nem csak a saját életünket, de az egész világot is megváltoztathatjuk a tudatos táplálkozással. A vállalat ezért hozta létre nemzetközi jövőképét, az „Egy életünk van és egy bolygónk” nevű programot.
DANONE Kutatás
A Danone az elmúlt 90 évben számtalan tudományos kutatásban működött közre, szakértelmét folyamatosan olyan fejlesztésekre fordítva, amelyeknek célja olyan termékek előállítása, melyek az egészségünkre bizonyítottan kedvező hatást gyakorolnak.