A Trade magazin 2019-ben először hirdette meg a Fenntarthatóság Szimbóluma pályázatot. A verseny célja, hogy minden évben, minél több olyan sikeres projekt kerüljön bemutatásra a Trade magazin által, amelyek hozzájárulnak egy fenntarthatóbb jövő eléréséhez.
Az Alpro-nál egy olyan világot álmodtunk meg, ahol termékeink hozzávalóit a növényektől kapjuk – magvakból, gabonákból, gyümölcsből és szójából. Miért? Mert a növényi alapú életmód minden értelemben jól esik – fenntartható a bolygónak, és a több növényi étel fogyasztása jót tesz az egészségünknek is.
A Föld gyarapodó népessége és a természeti erőforrások korlátozottsága miatt sürgető kérdéssé vált a fenntartható táplálkozás. Az elfogyasztott élelmiszerek egészségünkre és környezetünkre is jelentős hatással vannak, ezért is fogalmazta meg a Danone az „Egy életünk van és egy bolygónk” jövőképét. Szívvel-lélekkel hiszünk abban, hogy többféle módon is tudjuk csökkenteni ökológiai lábnyomunkat, és folyamatosan arra törekszünk, hogy fenntarthatóbbak és környezettudatosabbak legyünk. „Jó úton jársz” szlogenünkkel szeretnénk megerősíteni azokat, akik Alpro terméket választanak, hogy helyesen döntenek, hiszen a fenntartható táplálkozás jegyében olyan terméket választanak, amellyel változatosabb étrendre váltanak és környezetük óvására is odafigyelnek.