A Danone Magyarország az előző éveket követően 2024-ben ismét, idén harmadik alkalommal végezte el flexitáriánus kutatását
![A LEGTÖBBEN A REGGELI KÁVÉ ALKALMÁVAL FOGYASZTJÁK A NÖVÉNYI alapú ITALOKAT](https://danone.hu/wp-content/uploads/sites/50/2024/04/flexisurvey-infografika-800x675.png)
A Danone Magyarország az előző éveket követően 2024-ben ismét, idén harmadik alkalommal végezte el flexitáriánus kutatását
A Danone Flexi Fórum honlapja elnyerte a Magyar Marketing Szövetség által átadott rangos Az Év Honlapja díjat.
A Danone Kft. kampányával azokat a fogyasztókat segíti, akik félnek megtenni az első lépéseket az életmódváltásuk felé.
A fenntarthatósági és növényi témáknak figyelmet szentelve november 17-én, a Debreceni Egyetem Gazdálkodástudományi Karán rendezik az első flexitáriánus konferenciát, ami kifejezetten az egyetemi hallgatóságnak szól.
A Danone kutatásában körvonalazódik, hogy a fogyasztók kezdik felismerni a fenntartható étkezés szükségességét.