A Danone Magyarország az előző éveket követően 2024-ben ismét, idén harmadik alkalommal végezte el flexitáriánus kutatását

A Danone Magyarország az előző éveket követően 2024-ben ismét, idén harmadik alkalommal végezte el flexitáriánus kutatását
A Danone Flexi Fórum honlapja elnyerte a Magyar Marketing Szövetség által átadott rangos Az Év Honlapja díjat.
A Danone Kft. kampányával azokat a fogyasztókat segíti, akik félnek megtenni az első lépéseket az életmódváltásuk felé.
A fenntarthatósági és növényi témáknak figyelmet szentelve november 17-én, a Debreceni Egyetem Gazdálkodástudományi Karán rendezik az első flexitáriánus konferenciát, ami kifejezetten az egyetemi hallgatóságnak szól.
A Danone kutatásában körvonalazódik, hogy a fogyasztók kezdik felismerni a fenntartható étkezés szükségességét.