A Danone Magyarország az Alpro és a Debreceni Egyetem Gazdaságtudományi Karával összefogva szervezte meg az első, kifejezetten a Z-generációt célzó flexitáriánus konferenciát. A rendezvény honlapja elnyerte a Magyar Marketing Szövetség által átadott Az Év Honlapja díjat.

I. Flexi Fórum

A növényi alapú étkezés egészségre, környezetre és társadalomra gyakorolt hatásairól egyre több információ érhető el globálisan. A Danone tavaly végzett kutatása szerint itthon a magyar lakosság több mint fele követ valamilyen diétát és ebben beletartoznak a flexitáriánusok is, akiknek aránya évről-évre nő. A flexitáriánus étrend leginkább a szemi-vegetáriánus étrendhez hasonlít, de az egészséges táplálkozási ajánlás alapelveit is tartalmazza. 

A Danone Magyarország számára fontos, hogy a flexitáriánusok növekvő közösségét támogatni tudja portfóliójával, amelyben egyaránt megtalálhatók tej- és növényi alapú termékek is. A fiatalok megszólítása érdekében hirdették meg az I. Flexi Fórumot tavaly novemberben, Debrecenben. Az egész napos hibrid eseményre elsősorban egyetemistákat vártak, akik a rendezvény előtt egy pályázatra is nevezhettek. A szakmai előadások és workshopok párhuzamosan három teremben zajlottak, míg a közös térben interaktív játékokkal, kávézási és fényképezkedési lehetőséggel várták az érdeklődőket. 

Dizájn és funkcionalitás

Már csak az esemény hibrid mivolta is megkövetelte, hogy a rendezvény közvetítése zökkenőmentesen történhessen. A rendezvény külön weboldallal segítette az érdeklődőket. Az esemény előtt 2-3 hónappal élesített felületen nemcsak a pályázatra lehetett nevezni, de előzetesen regisztrálni, de a kíváncsi szemek már előre megismerkedhettek az előadókkal és témáikkal is. A honlapon egy külön blogszekcióban lehetett böngészni olyan témák között, amelyek aztán előkerültek a novemberi rendezvényen is. A rendezvény helyszíni nyereményjátéka is a weboldalon keresztül történt, az eseményről készült fotók szintén itt érhetők el. 

A honlap sokszínűsége és funkcionalitása révén érdemelte ki a Magyar Marketing Szövetség által meghirdetett Az Év Honlapja díjat Rendezvény kategóriában. A versenyre 30 kategóriában lehetett nevezni, amire több mint 300 pályázat érkezett. A nevezők között különdíjat, minőségi díjat és Az Év honlapja díjat lehetett nyerni, ez utóbbi a legrangosabb. A Danone Magyarország az alábbi értékelést kapta a Flexi Fórum honlap megalkotásáért és zökkenőmentes üzemeltetéséért: 

„Ez az oldal valódi példaképe a rendezvények online promóciójának és az események lebonyolításának. Az oldal kifinomult dizájnja és intuitív felhasználói felülete mellett, rendkívül informatív és interaktív, segítve a látogatókat abban, hogy a Flexi Fórum 2023 rendezvényen való részvételüket zökkenőmentessé tegyék. Az oldal erősen hozzájárult az esemény sikeréhez és annak népszerűsítéséhez. Gratulálunk az egész csapatnak, akik az oldal mögött állnak, és hozzájárultak ahhoz, hogy a Flexi Fórum 2023 egy olyan rendezvény legyen, amely mindenki számára emlékezetes és inspiráló.”

Fotó: Az Év Honlapja