Különleges kampánnyal kapcsolódott a Danone Magyarország a Veganuary-hoz

A Veganuary egy nonprofit szervezet által, 2014-ben indított kezdeményezés. Ennek fő célja, hogy az újévi lendületet kihasználva életmódváltásra ösztönözzék az embereket és megismertessék a velük a vegán étrendet. A kampányhoz az évek alatt milliók csatlakoztak, köztük szervezetek és számos nagyvállalat is. 

A Danone Magyarország idén második alkalommal csatlakozik a megmozduláshoz. A vállalat célja, hogy felhívja fogyasztóik figyelmét arra, hogy az életmódváltás valóban fontos – hiszen az támogatja az egészséges életvitelt és a környezetre is jó hatással lehet -, de az történhet lépésről-lépésre is. Ez az első megmozdulás pedig lehet a flexitáriánus életvitellel való megismerkedés és annak kialakítása. Flexitáriánusoknak nevezhetjük azokat, akik fogyasztanak állati eredetű termékeket, de azokat igyekeznek tudatosan csökkenteni, és növényi alapú alternatívákkal helyettesíteni. 

A Danone Kft. kampányával azokat a fogyasztókat segíti, akik félnek megtenni az első lépéseket az életmódváltásuk felé. Tisztábban vannak vele, hogy sokan nehezebben mondanak le a már megszokott és jól ismert termékekről, összetevőkről. A kampány keretein belül készített videósorozat az öt étkezésen keresztül mutatja be, hogyan lehet a legegyszerűbb receptek hozzávalóit növényi termékekkel helyettesíteni, mire érdemes figyelni a bevásárlások során, hogyan lehet összeegyeztetni az érzékenységeket a növényi alapú étrendekkel és miként támogathatjuk szeretteinket is az életmódváltásban. A kampány hangsúlyozza, hogy mindenki étkezése más, de egyaránt fontos, beleértve a flexitáriánus, vegetáriánus vagy vegán étkezési formákat is. 

További részletekről itt olvashat.

VIDEÓK