A CSR és az employer branding szerepe a munkavállalói közösségekben
Tavasszal új időszámítás kezdődött a munkáltatók világában. A Danone Magyarország Kft. ügyvezető igazgatója, Buzási Dániel véleménye szerint a munkavállalói igények megváltoztak, nagyobb szerepet kapott a krízismenedzsment, és felértékelődött a közösség, az összetartozás érzése. Épp ezért indította útjára szeptemberben a vállalat a „Lépjük meg együtt” programját, amely lehetővé tette a dolgozók közös ügyért való együttműködését, kommunikációját.
Jó úton jár az Alpro – a 2020-as Fenntarthatóság Szimbólum cím nyertese
Alpro lett a Fenntarthatóság egyik Szimbóluma Magyarországon. A 2019-ben, a Trade Magazin által meghirdetett versenyen a márka 3 terméke is elnyerte a Fenntarthatóság Szimbóluma Díjat.
Az Alpro és több iparági cég termékcsomagokkal segítik a Horeca szereplőket
Az Alpro, a Danone egyik márkája, idén májusban 200 Horeca kiskávézónak segített az újrakezdésben, ajándék Alpro For Professionals termékekkel. Az MMSZ (Magyar Marketing Szövetség) Horeca tagozata aktív tagjaként most több iparági céggel karöltve csatlakoztunk ahhoz a kezdeményezéshez, melynek célja, hogy újabb éttermeket, kávézókat és szállodákat együttes erővel segítünk.
A Danone társadalmi küldetéssel rendelkező vállalattá vált
Entreprise a Mission: egy új működési modell
A társadalmi küldetéssel rendelkező vállalattá válás lehetővé teszi számunkra e célunk elérését, minden partnerünk tisztességes és átlátható kiszolgálását, valamint ezáltal jobban hozzájárulhatunk a társadalmunk fenntartható értékeinek megteremtéséhez ebben az új világban.
Élelmiszer-biztonság Világnap
A Danone számára az élelmiszer-biztonság mindig, minden körülmény között – így a járványügyi helyzetben is – elsődleges fontosságú. Cégünk termékeit a jogszabályi előírások betartásával, biztonságos úton állítjuk elő, tároljuk és szállítjuk.
Van-e helye a növényi alapú élelmiszereknek az egészséges étrendünkben?
A tehéntej és a belőle készülő tejtermékek a szervezet számára nélkülözhetetlen tápanyagokat jól hasznosuló formában tartalmaznak: fehérjéket, szénhidrátokat, zsírokat, igen gazdagok ásványi anyagokban, például káliumban, kalciumban, magnéziumban, szelénben, valamint...Köszönet a Raben-nek
Egyik fontos logisztikai partnerünk, a Raben Trans European Hungary Kft. felajánlotta, hogy térítésmentesen segít eljuttatni több karton, a Numil Kft. által forgalmazott szondatáplálásra alkalmas speciális élelmiszert 9 egészségügyi intézménybe.
A Danone több módon is segíti a rászorulókat; a vállalat a dolgozóiról sem feledkezik meg
A Danone magyarországi leányvállalatai, a Danone Magyarország Kft. és a Numil Kft. úgy döntöttek, hogy támogatják azokat, akiket a járványügyi helyzet a leginkább érint. Az anyavállalat pedig a hazai dolgozókat is érintő, komoly vállalást jelentett be.
COVID-19 (koronavírus) tájékoztató
Mi, a Danone munkatársai világszerte, kivételes elköteleződöttséggel fogunk össze azért a közös célért: hogy megvédjük a termékellátási láncunkat. hogy továbbra is biztosíthassuk fogyasztóink folyamatos napi élelmiszer-ellátását.
Infografikán a legfontosabb táplálkozási kérdések – Koronavírus étkezési kisokos
Fogyasztóként fontos, hogy megelőzzük az élelmiszerpazarlást, amelyhez praktikus tanácsokat adnak a szakemberek.
Jó úton a sokszínűség felé – Vállalást tett az ipar a sokoldalú emberábrázolásért a reklámokban!
Jó úton a sokszínűség felé – Vállalást tett az ipar a sokoldalú emberábrázolásért a reklámokban!
Az idén százéves Danone megnyitja 1800 hasznos törzsből álló baktériumgyűjteményét
Az első joghurtja elkészítésének 100. évfordulóját ünneplő Danone a hónap elején bejelentette, hogy kutatási célokra megnyitja 1800 hasznos törzsből álló baktériumgyűjteményét.
A Danone-nál az Alpro: Növényi alapú termékekkel bővül a cég termékkínálata
Az idei évtől Magyarországon is a Danone forgalmazza az Alpro termékeket. Az Alpro az egyre népszerűbb növényi alapú italok és növényi összetevőkből készült élelmiszerek nemz
Magyar szakember kerül a Danone hazai leányvállalatának élére
A Danone hazai vezetőjeként Buzási Dániel fő feladata a vállalat magyarországi piacvezető pozíciójának megerősítés, illetve új piaci lehetőségek sikeres kiaknázása lesz.
Nőtt, de még mindig nem elégséges a gyermekek tejtermékfogyasztása
A sportoló gyerekek táplálkozási ismereteit és szokásait vizsgálta a Danone és az MDOSZ.
A Puskás Akadémia utazik a DANONE FOCIKUPA nemzetközi döntőjére
A Puskás Akadémia csapata nyerte meg a Danone Focikupa a Gyermekekért torna budapesti, országos döntőjét.
Az Újpest nyerte a Danone Focikupa debreceni elődöntőjét
Az Újpest csapata nyerte meg a Danone Focikupa a Gyermekekért torna szombati, debreceni regionális elődöntőjét.
Danone etikai irányelvek
A Numil Kft. a szülők, a betegek, az idősek és az egészségügyi szakemberek mellett áll
Különleges vállalással segíti az egészségügyi dolgozók munkáját a Danone egyik magyarországi alvállalata, Numil Kft. A Nutricia, speciális gyógyászati célra szánt élelmiszerek magyarországi forgalmazója bízik abban, hogy a rendszeres termékadományok mellett a 10...Erős összefogás márkáink között
A Danone Magyarország Kft. és a Numil Kft. márkái összefogtak, hogy együttes erővel segítség a front vonalban dolgozókat és a rászorulókat termékeikkel.