Jó úton jár az Alpro – a 2020-as Fenntarthatóság Szimbólum cím nyertese

Alpro lett a Fenntarthatóság egyik Szimbóluma Magyarországon. A 2019-ben, a Trade Magazin által meghirdetett versenyen a márka 3 terméke is elnyerte a Fenntarthatóság Szimbóluma Díjat.

tovább

Az Alpro és több iparági cég termékcsomagokkal segítik a Horeca szereplőket

Az Alpro, a Danone egyik márkája, idén májusban 200 Horeca kiskávézónak segített az újrakezdésben, ajándék Alpro For Professionals termékekkel. Az MMSZ (Magyar Marketing Szövetség) Horeca tagozata aktív tagjaként most több iparági céggel karöltve csatlakoztunk ahhoz a kezdeményezéshez, melynek célja, hogy újabb éttermeket, kávézókat és szállodákat együttes erővel segítünk.

tovább

A Danone társadalmi küldetéssel rendelkező vállalattá vált

Entreprise a Mission: egy új működési modell A társadalmi küldetéssel rendelkező vállalattá válás lehetővé teszi számunkra e célunk elérését, minden partnerünk tisztességes és átlátható kiszolgálását, valamint ezáltal jobban hozzájárulhatunk a társadalmunk fenntartható értékeinek megteremtéséhez ebben az új világban.

tovább

Élelmiszer-biztonság Világnap

A Danone számára az élelmiszer-biztonság mindig, minden körülmény között – így a járványügyi helyzetben is – elsődleges fontosságú. Cégünk termékeit a jogszabályi előírások betartásával, biztonságos úton állítjuk elő, tároljuk és szállítjuk.

tovább

Köszönet a Raben-nek

Egyik fontos logisztikai partnerünk, a Raben Trans European Hungary Kft. felajánlotta, hogy térítésmentesen segít eljuttatni több karton, a Numil Kft. által forgalmazott szondatáplálásra alkalmas speciális élelmiszert 9 egészségügyi intézménybe.

tovább

A Danone több módon is segíti a rászorulókat; a vállalat a dolgozóiról sem feledkezik meg

A Danone magyarországi leányvállalatai, a Danone Magyarország Kft. és a Numil Kft. úgy döntöttek, hogy támogatják azokat, akiket a járványügyi helyzet a leginkább érint. Az anyavállalat pedig a hazai dolgozókat is érintő, komoly vállalást jelentett be.

tovább

COVID-19 (koronavírus) tájékoztató

Mi, a Danone munkatársai világszerte, kivételes elköteleződöttséggel fogunk össze azért a közös célért: hogy megvédjük a termékellátási láncunkat. hogy továbbra is biztosíthassuk fogyasztóink folyamatos napi élelmiszer-ellátását.

tovább

Infografikán a legfontosabb táplálkozási kérdések – Koronavírus étkezési kisokos

Fogyasztóként fontos, hogy megelőzzük az élelmiszerpazarlást, amelyhez praktikus tanácsokat adnak a szakemberek.

tovább

Jó úton a sokszínűség felé - Vállalást tett az ipar a sokoldalú emberábrázolásért a reklámokban!

Jó úton a sokszínűség felé - Vállalást tett az ipar a sokoldalú emberábrázolásért a reklámokban!

tovább

Az idén százéves Danone megnyitja 1800 hasznos törzsből álló baktériumgyűjteményét

Az első joghurtja elkészítésének 100. évfordulóját ünneplő Danone a hónap elején bejelentette, hogy kutatási célokra megnyitja 1800 hasznos törzsből álló baktériumgyűjteményét.

tovább

A Danone-nál az Alpro: Növényi alapú termékekkel bővül a cég termékkínálata

Az idei évtől Magyarországon is a Danone forgalmazza az Alpro termékeket. Az Alpro az egyre népszerűbb növényi alapú italok és növényi összetevőkből készült élelmiszerek nemz

tovább

Magyar szakember kerül a Danone hazai leányvállalatának élére

A Danone hazai vezetőjeként Buzási Dániel fő feladata a vállalat magyarországi piacvezető pozíciójának megerősítés, illetve új piaci lehetőségek sikeres kiaknázása lesz.

tovább

Nőtt, de még mindig nem elégséges a gyermekek tejtermékfogyasztása

A sportoló gyerekek táplálkozási ismereteit és szokásait vizsgálta a Danone és az MDOSZ.

tovább

A Puskás Akadémia utazik a DANONE FOCIKUPA nemzetközi döntőjére

A Puskás Akadémia csapata nyerte meg a Danone Focikupa a Gyermekekért torna budapesti, országos döntőjét.

tovább

Az Újpest nyerte a Danone Focikupa debreceni elődöntőjét

Az Újpest csapata nyerte meg a Danone Focikupa a Gyermekekért torna szombati, debreceni regionális elődöntőjét.

tovább