Ismét Superbands díjas a Danone és több közkedvelt márkája

Ismét Superbands díjas a Danone és több közkedvelt márkája

A Danone, az Actimel és az Activia is elnyerte az idén tizennyolcadik alkalommal odaítélt Superbrands díjat, valamint a Danone vállalatként a Business Superbrands elismerésben is részesült. A díj a fogyasztók és a szélesebb közvélemény körében is ismert, és elismert, a magas minőséget szimbolizáló védjegy, melyben a legkiválóbb fogyasztói és üzleti márkák részesülhetnek.

Elnyerte a „Fenntarthatóság Szimbóluma” díjat a Műanyag kisokosunk!

Elnyerte a „Fenntarthatóság Szimbóluma” díjat a Műanyag kisokosunk!

Elnyerte a „Fenntarthatósági Szimbólum” díjat a KSZGYSZ-szel együttműködésben készített Műanyag kisokosunk. A Trade Magazin által idén harmadik alkalommal meghirdetett „Fenntarthatósági Szimbólum” verseny célja, hogy minden évben minél több olyan sikeres projekt kerüljön bemutatásra, amelyek hozzájárulnak egy fenntarthatóbb jövő eléréséhez.

A magyar fogyasztók harmada már figyelembe veszi a vásárolt élelmiszer környezetre gyakorolt hatását is

A magyar fogyasztók harmada már figyelembe veszi a vásárolt élelmiszer környezetre gyakorolt hatását is

A Föld napja alkalmából a Danone Magyarország Kft. megbízásából készített 500 fős reprezentatív kutatás a magyar fogyasztók étkezéssel és élelmiszervásárlással kapcsolatos környezettudatos döntéseit vizsgálta. A felmérésből kiderült, hogy a magyar fogyasztók 36 százaléka nemcsak az árat, hanem az adott élelmiszer környezetre gyakorolt hatását is figyelembe veszi vásárláskor. A kutatás alapján elmondható, hogy habár Magyarországon még kevesebben ismerik a fenntartható táplálkozás fogalmát és annak  előnyeit – és ezen belül például a flexitáriánus étrendet – a fiatalabb, 18-34 év közötti korosztályok általánosan több információval rendelkeznek e témában.        

2022 januárjától a Danone Magyarország Kft. égisze alatt  folytatja a vállalat valamennyi hazai tevékenységét

2022 januárjától a Danone Magyarország Kft. égisze alatt folytatja a vállalat valamennyi hazai tevékenységét

A Numil Kft. január 1-i hatállyal átruházta a csecsemő és klinikai tápszereket forgalmazó üzletágát a Danone Magyarország Kft.-re, így a jövőben a Danone Csoport teljes hazai tevékenységét egyetlen vállalat működteti tovább. Ez a lépés a vállalat „Elsőbbséget a helyi piacoknak” (Local First) elnevezésű, a vállalat működésének átalakításáról szóló tervének következő hazai állomása.

A Danone és a Numil együtt segített a rászorulókon 2021-ben is

A Danone és a Numil együtt segített a rászorulókon 2021-ben is

2021-ben a Danone két hazai vállalata (a Danone Magyarország Kft. és a Numil Hungary Tápszerkereskedelmi Kft.) többmillió forint értékben klinikai tápszert, kórházi segédeszközt és tej-, illetve növényi alapú terméket adományozott hazai kórházaknak és rászoruló magyar családoknak. A két vállalat fontosnak tartja, hogy a termékein keresztül az egészséges és kiegyensúlyozott táplálkozás erejével támogassa a környezetében élő rászoruló közösségeket és egészségügyi intézményeket.

Új kisokos segít eligazodni a műanyagok újrahasznosításának kérdéseiben

Új kisokos segít eligazodni a műanyagok újrahasznosításának kérdéseiben

A Danone Magyarország Kft. és a KSZGYSZ (Környezetvédelmi Szolgáltatók és Gyártók Szövetsége) összefogásának eredményeként megszületett tájékoztató anyag célja, hogy mindenki számára könnyen érthető tájékoztatást nyújtson a hazai piacon jelenlévő műanyagfajtákról és azoknak újrahasznosítási lehetőségeiről, segítve ezzel környezettudatos döntéseinket.

A CSR és az employer branding szerepe a munkavállalói közösségekben

A CSR és az employer branding szerepe a munkavállalói közösségekben

Tavasszal új időszámítás kezdődött a munkáltatók világában. A Danone Magyarország Kft. ügyvezető igazgatója, Buzási Dániel véleménye szerint a munkavállalói igények megváltoztak, nagyobb szerepet kapott a krízismenedzsment, és felértékelődött a közösség, az összetartozás érzése. Épp ezért indította útjára szeptemberben a vállalat a “Lépjük meg együtt” programját, amely lehetővé tette a dolgozók közös ügyért való együttműködését, kommunikációját.

Az Alpro és több iparági cég termékcsomagokkal segítik a Horeca szereplőket

Az Alpro és több iparági cég termékcsomagokkal segítik a Horeca szereplőket

Az Alpro, a Danone egyik márkája, idén májusban 200 Horeca kiskávézónak segített az újrakezdésben, ajándék Alpro For Professionals termékekkel. Az MMSZ (Magyar Marketing Szövetség) Horeca tagozata aktív tagjaként most több iparági céggel karöltve csatlakoztunk ahhoz a kezdeményezéshez, melynek célja, hogy újabb éttermeket, kávézókat és szállodákat együttes erővel segítünk.

A Danone társadalmi küldetéssel rendelkező vállalattá vált

A Danone társadalmi küldetéssel rendelkező vállalattá vált

Entreprise a Mission: egy új működési modell

A társadalmi küldetéssel rendelkező vállalattá válás lehetővé teszi számunkra e célunk elérését, minden partnerünk tisztességes és átlátható kiszolgálását, valamint ezáltal jobban hozzájárulhatunk a társadalmunk fenntartható értékeinek megteremtéséhez ebben az új világban.

Élelmiszer-biztonság Világnap

Élelmiszer-biztonság Világnap

A Danone számára az élelmiszer-biztonság mindig, minden körülmény között – így a járványügyi helyzetben is – elsődleges fontosságú. Cégünk termékeit a jogszabályi előírások betartásával, biztonságos úton állítjuk elő, tároljuk és szállítjuk.

Köszönet a Raben-nek

Köszönet a Raben-nek

Egyik fontos logisztikai partnerünk, a Raben Trans European Hungary Kft. felajánlotta, hogy térítésmentesen segít eljuttatni több karton, a Numil Kft. által forgalmazott szondatáplálásra alkalmas speciális élelmiszert 9 egészségügyi intézménybe.

COVID-19 (koronavírus) tájékoztató

Mi, a Danone munkatársai világszerte, kivételes elköteleződöttséggel fogunk össze azért a közös célért: hogy megvédjük a termékellátási láncunkat. hogy továbbra is biztosíthassuk fogyasztóink folyamatos napi élelmiszer-ellátását.