Az Alpro, a Danone egyik márkája, idén májusban 200 Horeca kiskávézónak segített az újrakezdésben, ajándék Alpro For Professionals termékekkel. Az MMSZ (Magyar Marketing Szövetség) Horeca tagozata aktív tagjaként most több iparági céggel karöltve csatlakoztunk ahhoz a kezdeményezéshez, melynek célja, hogy újabb éttermeket, kávézókat és szállodákat együttes erővel segítünk, a koronavírus nyomában jelentkező turisztikai visszaesés hatásainak enyhítésére.

 Az egyes márkák termékeiből összeállított csomagokat a (programhoz kapcsolódó) Metro budapesti Horeca egységeknek juttatja el. A megcélzott támogatandó szereplők a Covid által legérintettebb területeken működő fővárosi és pest megyei kávézók és éttermek. A program augusztus során zajlik, vagyis a hónap végéig a támogatott éttermek, kávézók és hotelek megkapják a csomagot.

Az idén létrejött MMSZ HoReCa és Event tagozat, amelynek a Danone is alapító tagja, jelenlegi egyik fő prioritása, hogy a nehéz helyzetbe került vendéglátó egységek helyzetén érdemben javítson munkájával, amelynek különleges jelentősége van a mostani helyzetben.