Danone Magyarország Kft.

Cégünk küldetése, hogy termékeink révén hozzájárulhassunk az egészséges életvitel biztosításához a lehető legtöbb magyar fogyasztó minden életfázisában.

A Danone Magyarországon friss tejtermékei és növényi alapú termékei, valamint csecsemőtápszerei és speciális – gyógyászati célra szánt – élelmiszerei révén vált ismertté. A sokéves szakmai múltra és tudásra építve, nemzetközi partnereinkkel együttműködve arra törekszünk, hogy magas minőségű választékot biztosítsunk, és segítséget nyújtsunk a kiegyensúlyozott táplálkozás megvalósításában mindenkinek, az életük első 1000 napjától kezdve egészen az időskorig. A Danone Magyarország Kft. vezető helyet foglal el a magyar friss tejtermékek és joghurtok piacán, és szintén piacvezető a növényi alapú termékek, a csecsemő- és kisdedtáplálás, valamint a speciális és gyógyászati célú táplálás kategóriákban.

A Danone Csoport első hazai tejipari együttműködése az akkori BTV-vel (Budapesti Tejipari Vállalat) 1991-ben valósult meg, így a cég egyes termékei a magyar hűtők polcain is megjelentek. Ezután már nem volt megállás, és 1996-ban létrejött a Danone hazai vállalata.

A Danone Kft. savanyított tejkészítmények (kefir, natúr és gyümölcsjoghurtok és tejdesszertek), illetve, 2019 januárjától az Alpro termékek forgalmazásával foglalkozik Magyarországon. A kiváló és megbízható minőség állandó biztosítása alapvető követelmény a Danone termékek előállításánál. A Danone Csoport által kialakított, és a világ összes Danone termelő üzemében kötelezően alkalmazott, szigorú minőségbiztosítási előírások garantálják azt, hogy a Danone termékek a világon mindenütt – így Magyarországon is – ugyanolyan kifogástalan minőségben kerüljenek a fogyasztókhoz.

A Danone Magyarországon forgalmazott termékei az Activia, Actimel, Oikos és Danonino joghurtok, a Danette tejdesszertek, a Danone Krémtúró, és a Danone márkanév alatt forgalmazott natúr és ízesített tejtermékek és az Alpro növényi alapú termékek. Valamint 2022 januárjától a Danone Magyarország Kft. forgalmazza egykori leányvállalata, a Numil Hungary Tápszerkereskedelmi Kft. termékportfólióját is.

A Numil Hungary Tápszerkereskedelmi Kft. termékeivel 1992-ben lépett a magyar piacra. A Danone 2007-ben vásárolta meg a cég anyavállalatát, a Royal Numicót. Ennek eredményeképpen a Danone az egészség és a táplálkozás területén minden életszakaszban világelső lett, napjainkban pedig a Nutricia márkája Magyarországon is kulcsfontosságú a speciális és gyógyászati célú táplálás területén.

A korszerű kutatások iránti elkötelezettségével a Nutricia már a kezdetektől fogva úttörő munkát végzett a táplálás területén. Ez vezetett el azokhoz az áttörő felfedezésekhez, amelyek immáron 125 éve nyújtanak segítséget a táplálásban szülőknek, betegeknek, orvosaiknak és ápolóiknak szerte a világon. Termékeinek legfőbb célkitűzése a kutatáson alapuló, az életet pozitív irányba formáló, táplálkozással összefüggő megoldások kifejlesztése. A portfólió tagjai többek között olyan ismert termékcsaládok, mint a Milupa, a Milumil, a Nutridrink, a Fortimel vagy a Neocate. A Nutriciáról bővebben itt olvashat: https://nutricia.hu/.

A Danone Kft. felelősséget vállal a környezetéért, a környezetében élő közösségekért és a munkatársaiért. A cég elkötelezett közvetlen környezetének támogatásában, hiszen mint vállalat csak akkor képes fejlődni, ha egészséges az a közösség, amelynek ő maga is tagja.