Danone Magyarország Kft.

Cégünk küldetése, hogy friss tej – és növényi alapú termékeink révén a lehető legtöbb magyar fogyasztónak biztosítsuk az egészséges életvitelt.

A Danone Kft. vezető helyet foglal el a magyar friss tejtermékek piacán, és szintén piacvezető a joghurt kategóriában.

A Danone Csoport első hazai tejipari együttműködése az akkori BTV-vel (Budapesti Tejipari Vállalat) 1991-ben valósult meg, így a cég egyes termékei a magyar hűtők polcain is megjelentek. Ezután már nem volt megállás, és 1996-ban létrejött a Danone hazai vállalata.

A Danone Kft. savanyított tejkészítmények- (kefir, natúr és gyümölcsjoghurtok és tejdesszertek), illetve, 2019 januárjától az Alpro termékek forgalmazásával foglalkozik Magyarországon. A kiváló és megbízható minőség állandó biztosítása alapvető követelmény a Danone termékek előállításánál. A Danone Csoport által kialakított és a világ összes Danone termelő üzemében kötelezően alkalmazott szigorú minőségbiztosítási előírások garantálják azt, hogy a Danone termékek a világon mindenütt – így Magyarországon is – ugyanolyan kifogástalan minőségben kerüljenek a fogyasztókhoz.

A Danone Magyarországon forgalmazott termékei az Activia, Actimel, Oikos és Danonino joghurtok, a Danette tejdesszertek, a Danone Krémtúró, és a Danone márkanév alatt forgalmazott natúr és ízesített tejtermékek és az Alpro növényi alapú termékek.

A Danone Kft. felelősséget érez a környezetéért, a környezetében élő közösségekért és a munkatársaiért. A cég elkötelezett közvetlen környezetének támogatásában, hiszen mint vállalat csak akkor képes fejlődni, ha egészséges az a közösség, amelynek ő maga is tagja.