Mi a társadalmi felelősségvállalás?

Küldetésünk célja, hogy termékeink révén a lehető legtöbb magyar fogyasztónak biztosítsuk az egészséges életvitelt, melyet magas minőségi fejlesztéssel, tudományosan megalapozott innovatív termékekkel, illetve a táplálkozás és az egészség területén végzett kutatásokkal érünk el.

A Danone és a kettős elkötelezettség

1972-ben Antoine Riboud, a Danone csoport korábbi vezetője a következőket mondta: “A vállalati felelősségvállalás nem ér véget a gyárkapuknál vagy az irodaajtóknál. A vállalat által megteremtett munkahelyek létfontosságúak az alkalmazottaknak. A vállalatnál felhasznált energia és nyersanyag pedig hatással van a környezetre. A közvélemény azért van, hogy emlékeztessen minket a mai ipari világ felelősségére. Egy vállalatnak nemcsak a gazdasági teljesítés a célja, hanem szükséges, hogy felelősségteljesen foglalkozzanak környezetükkel, mind társadalmi, mind a természeti környezet szinten.”

Így a Danone Kft. figyelembe veszi a társadalom érdekeit és értékeit, oly módon, hogy tekintettel van üzletfeleire, partnereire, alkalmazottaira és környezetére. Az évek során, a Danone különböző dokumentumokban fogalmazta meg vezérelveit, mint például az Alapvető Szociális Elvek, Üzletvezetési Elvek, Környezeti Charta, Élelmiszer, Táplálkozás és Egészség Charta, Talajvíz Készletek Védelmi Elvei, Diverzitás Karta, a Csomagolási Irányelv, a Pálmaolaj Irányelv, vagy az „Egy életünk van és egy bolygónk” küldetés. Ezek az alapvető dokumentumok szolgálnak a cégvezetés sorvezetőjéül világszerte.

Mindezek mellé csatlakoznak a fenntartható fejlődés alapelvei, melyek magában foglalják, hogy a termékbiztonságba való folyamatos befektetéssel, környezeti sztenderdek tiszteletben tartásával és a széles értelemben vett társadalom iránti elkötelezettséggel olyan vállalatok tudnak értékesek lenni a mai világban, amelyek erős vállalati kultúrával és értékekkel bírnak.

Társádalmi elkötelezettségünkről, vállalásainkról bővebben itt olvashat.