Kik vagyunk

Danone csoport

A Danone Csoport a világ egyik leggyorsabban növekvő élelmiszeripari vállalata. Küldetésünk, hogy termékeinken keresztül a lehető legtöbb embernek biztosítsuk az egészséges életvitelt, melyet magas minőségi fejlesztéssel, tudományosan megalapozott termékfejlesztéssel, illetve a táplálkozás és az egészség területén végzett kutatásokkal érünk el.

Tovább

Danone Magyarország Kft.

A Danone Csoport első hazai tejipari együttműködése az akkori BTV-vel (Budapesti Tejipari Vállalat) 1991-ben valósult meg, így a cég egyes termékei a magyar hűtők polcain is megjelentek. Ezután már nem volt megállás, és 1996-ban létrejött a Danone hazai vállalata. Napjainkban a Danone logókkal ellátott termékeket szinte mindenki ismeri és szereti. Ki ne ismerné az Activiát, az Actimelt, az Oikost, a Danone-t vagy éppen a Danette desszerteket?

Tovább

Értékeink – ami megkülönböztet minket

Emberközpontúság Nyitottság Közvetlenség Lelkesedés

Tovább

A Danone 2030 Célok

Az ’Egy életünk van és egy bolygónk’ küldetésünkkel összhangban és a folyamatban lévő táplálkozási forradalom kihívásaira és lehetőségeire adandó válaszként, cégünk megfogalmazta a ’Danone 2030 Célok’ keretrendszerét. A Danone kilenc hosszútávú célja a vállalat üzleti, márka- és bizalmi modelljét öleli át. A ’Danone 2030 Célok’ keretrendszer az ENSZ 2030-ig tartó időszakra megfogalmazott Fenntartható Fejlődési Céljaival összhangban készült.

Tovább

Danone táplálkozási vállalások

Mi a Danone-nál hiszünk abban, hogy mindennapi jó közérzetünk szerves része a kiegyensúlyozott és egészséges táplálkozás – és ennek megóvásárért közösen tehetünk nap, mint nap. Vállalatunk elhivatott amellett, hogy termékeinken keresztül a lehető legtöbb ember számára hozzájáruljunk az egészséges életvitel kialakításához. Ezen elköteleződésünket erősítettük meg Táplálkozási vállalásunkkal, amelynek köszönhetően a korábbiakhoz képest nem csak erősebb és mérhetőbb célokat teremtettünk, hanem azoknak a teljesítését időkorlátokhoz is kötöttük.

Tovább

Danone kutatás és innováció

A Danone az elmúlt 100 évben számtalan tudományos kutatásban működött közre, szakértelmét folyamatosan olyan fejlesztésekre fordítva, amelyeknek célja innovatív termékek előállítása. Az első Danone joghurtok, amelyek 1919-ben a párizsi Pasteur Intézetb

Tovább

Partnereink

Termékeink nem kerülhetnének a boltokba az üzleti partnerekkel folytatott hatékony együttműködés nélkül. Ezek az együttműködések a bizalmon és a kölcsönös tiszteleten alapulnak és hisszük, hogy ezek az értékek a siker alapvető feltételei. Partnereink között tudhatunk egyebek mellett kereskedelmi partnereket, reklám- és PR ügynökségeket, szakmai és civil szervezeteket és természetesen a fogyasztóinkat is.

Tovább