Danone kutatás és innováció

A Danone az elmúlt 100 évben számtalan tudományos kutatásban működött közre, szakértelmét folyamatosan olyan fejlesztésekre fordítva, amelyeknek célja innovatív termékek előállítása.

Az első Danone joghurtok, amelyek 1919-ben a párizsi Pasteur Intézetben fejlesztett kultúrákkal készültek, igazi áttörésnek bizonyultak. Ezeket kezdetben egy barcelonai gyógyszertárakban árusították.

Napjainkra a Danone egy különlegesen gazdag, több mint 4000 tejsavbaktériumtörzsből álló gyűjteményt hozott létre. Ezek a tejtermékekből származó baktériumok egyre nagyobb teret nyitottak az innovációknak.

Tudományos csoportjaink 55 országban vannak jelen, a hollandiai Utrechtben található Nutricia Research nevű világszínvonalú kutatási és fejlesztési intézettel, amely bizonyítékokon alapuló, speciális táplálkozás biztosítására összpontosít minden korosztály számára.

Célunk, hogy egy kreatív, képzett és energikus csapatot építsünk fel; helyi, szakértői tudást állítsunk a kutatás szolgálatába; jól működő partneri kapcsolatot építsünk ki szakmai szervezetekkel és a megfelelő szellemiséget és kultúrát alakítsuk ki ezen a területen.

Az innovációs modelljeinket a fogyasztókkal való folyamatos kapcsolat révén formáljuk. Arra törekszünk, hogy egy lépéssel mindig a legújabb trendek előtt járjunk.

VÁLTOZÓ FOGYASZTÓI SZOKÁSOK

Manapság számos kulcsfontosságú irányzat formálja a fogyasztók viselkedését. Kutatásainkat és innovációnkat ezek az új trendek vezérlik, miközben egészségesebb jövőt kívánunk építeni az emberek és a bolygónk számára.

Kutatóink munkája elengedhetetlen, hogy magas minőségű termékeket állítsunk elő.

Termékújításaink során ügyelünk rá, hogy az egészségesebb táplálkozási szokásokat támogassuk.

A bélflóra egészsége terén meglévő több évtizedes szakértelmünkre építve népszerűsítjük a savanyú tejtermékek jótékony hatását.

A fogyasztók újabb generációja egyre tudatosabban választja ki az elfogyasztani kívánt élelmiszereket. Globális élelmiszeripari vállalatként felelősségünk, hogy támogassuk a változó fogyasztói környezetet. Olyan márkákat építünk, melyek megfelelnek ennek a célnak, és egyúttal bátorítjuk a fogyasztókat, hogy tudatosabb döntéseket hozzanak.

Innovatív, változatos kiszerelésű termékeket fejlesztünk, melyek kielégítik a különböző korosztályok igényeit. Az Alpro márka tulajdonosának, a WhiteWave-nek megvétele alapvető fontosságú volt a termékkínálatunk szélesítésében és a fenntartható táplálkozási gyakorlatok elérhetőbbé tételében.