Manapság számos kulcsfontosságú irányzat formálja a fogyasztók viselkedését. Kutatásainkat és innovációnkat ezek az új trendek vezérlik, miközben egészségesebb jövőt kívánunk építeni az emberek és a bolygónk számára.
Kutatóink munkája elengedhetetlen, hogy magas minőségű termékeket állítsunk elő.
Termékújításaink során ügyelünk rá, hogy az egészségesebb táplálkozási szokásokat támogassuk.
A bélflóra egészsége terén meglévő több évtizedes szakértelmünkre építve népszerűsítjük a savanyú tejtermékek jótékony hatását.
A fogyasztók újabb generációja egyre tudatosabban választja ki az elfogyasztani kívánt élelmiszereket. Globális élelmiszeripari vállalatként felelősségünk, hogy támogassuk a változó fogyasztói környezetet. Olyan márkákat építünk, melyek megfelelnek ennek a célnak, és egyúttal bátorítjuk a fogyasztókat, hogy tudatosabb döntéseket hozzanak.
Innovatív, változatos kiszerelésű termékeket fejlesztünk, melyek kielégítik a különböző korosztályok igényeit. Az Alpro márka tulajdonosának, a WhiteWave-nek megvétele alapvető fontosságú volt a termékkínálatunk szélesítésében és a fenntartható táplálkozási gyakorlatok elérhetőbbé tételében.