Mi a társadalmi felelősségvállalás?

Küldetésünk célja, hogy friss tejtermékeink révén a lehető legtöbb magyar fogyasztónak biztosítsuk az egészséges életvitelt, melyet magas minőségi fejlesztéssel, tudományosan megalapozott egészséges termékekkel, illetve a táplálkozás és az egészség területén végzett kutatásokkal érünk el.

A Danone és a kettős elkötelezettség

1972-ben Antoine Riboud a következőket mondta: "A vállalati felelősségvállalás nem ér véget a gyárkapuknál vagy az irodaajtóknál. A vállalat által megteremtett munkahelyek létfontosságúak az alkalmazottaknak. A vállalatnál felhasznált energia és nyersanyag pedig hatással van a környezetre. A közvélemény azért van, hogy emlékeztessen minket a mai ipari világ felelősségére.”

Ahogy a Danone Csoport korábbi vezetője, Antoine Riboud, említi egy vállalatnak nemcsak a gazdasági teljesítés a célja, hanem szükséges, hogy felelősségteljesen foglalkozzanak környezetükkel, mind társadalmi, mind környezeti szinten.

Így a Danone Kft. figyelembe veszi a társadalom érdekeit és értékeit, oly módon, hogy tekintettel van üzletfeleire, partnereire, alkalmazottaira és környezetére. Az évek során, a Danone különböző dokumentumokban fogalmazta meg vezérelveit, mint például az Alapvető Szociális Elvek, Üzletvezetési Elvek, Környezeti Charta, Élelmiszer, Táplálkozás és Egészség Charta és a DANONE Csoport Talajvíz Készletek Védelmi Elvei, Diverzitás Charta. Ezek az alapvető dokumentumok szolgálnak a cégvezetés sorvezetőjéül világszerte.

Mindezek mellé csatlakoznak a fenntartható fejlődés alapelvei, melyek magában foglalják, hogy a termékbiztonságba vetett folyamatos befektetéssel, környezeti sztenderdek tiszteletben tartásával és a széles értelemben vett társadalom iránti elkötelezettséggel olyan vállalatok tudnak értékesek lenni a mai világban, amelyek erős vállalati kultúrával és értékekkel bírnak.

Good CSR program – A felelős vállalatok közössége

A vállalatunk, a Danone Kft. is tagja a Good CSR közösségének. A CSR tudásmegosztó, közösségépítő és kommunikációs platformjaként működő, nemzetközi módszertannal hitelesített Good CSR program évek óta összefogja a felelősen gondolkodó hazai vállalatokat.

Ez a program lehetőséget teremt számukra az egymástól való tanulásra, a fenntarthatóságot előtérbe helyező közösségekkel való kapcsolattartásra, valamint arra, hogy társadalmi, illetve környezeti eredményeiket, sikereiket a külvilággal is megosszuk.

Bővebb információ a Good CSR programról

 

Minőség

Minőség

A Danone Csoport rendkívül fontosnak tartja a fogyasztók elégedettségét, melyet kiváló termékek gyártásával segít elő. A megfelelő, és a fogyasztók számára is oly kedvelt, kiváló minőségű termékek előállításához már a beszállításra kerülő alapanyagok folyamatos és rendszeres ellenőrzése szükséges. A Danone Csoport szigorú követelmények alapján minősített beszállítókkal - kezdve a tejtermelő gazdaságoktól egészen a gyümölcskészítményekig - dolgozik, és ápol rendszeres, kiemelkedő kapcsolatot. A minőségirányítási munkatársai a joghurtok és desszertek gyártása során elengedhetetlen kontroll alatt tartják a folyamatokat, hogy a fogyasztóihoz nem csak finom, de biztonságos termék kerüljön.

Kérdésed van?

Hívj minket vagy kérdezz online!

06 40 44 11 44

 

Elfogadom a jogi nyilatkozatot

infovonal és közösség