Küldetésünk célja, hogy termékeink révén a lehető legtöbb magyar fogyasztónak biztosítsuk az egészséges életvitelt. Ezt magas minőségi fejlesztéssel, tudományosan megalapozott innovatív termékekkel illetve, a táplálkozás és az egészség területén végzett kutatásokkal érjük el.
A Danone és a kettős elkötelezettség
1972-ben Antoine Riboud, a Danone csoport korábbi vezetője a következőket mondta:
„A vállalati felelősségvállalás nem ér véget a gyárkapuknál vagy az irodaajtóknál. A vállalat által megteremtett munkahelyek létfontosságúak az alkalmazottaknak. A vállalatnál felhasznált energia és nyersanyag pedig hatással van a környezetre. A közvélemény azért van, hogy emlékeztessen minket a mai ipari világ felelősségére. Egy vállalatnak nemcsak a gazdasági teljesítés a célja, hanem szükséges, hogy felelősségteljesen foglalkozzon a környezetével, mind társadalmi, mind a természeti környezet szinten.”
Így a Danone Magyarország Kft. figyelembe veszi a társadalom érdekeit és értékeit. Tekintettel van üzletfeleire, partnereire, alkalmazottaira és környezetére. Az évek során a Danone Csoport különböző dokumentumokban fogalmazta meg vezérelveit.
Mindezek mellé csatlakoznak a fenntartható fejlődés alapelvei. Ezek magában foglalják, hogy a termékbiztonságba való folyamatos befektetéssel, környezeti sztenderdek tiszteletben tartásával és a széles értelemben vett társadalom iránti elkötelezettséggel olyan vállalatok tudnak értékesek lenni a mai világban, amelyek erős vállalati kultúrával és értékekkel bírnak.