Elnyerte a „Fenntarthatósági Szimbólum” díjat a KSZGYSZ-szel együttműködésben készített Műanyag kisokosunk. A Trade Magazin által idén harmadik alkalommal meghirdetett „Fenntarthatósági Szimbólum” verseny célja, hogy minden évben minél több olyan sikeres projekt kerüljön bemutatásra, amelyek hozzájárulnak egy fenntarthatóbb jövő eléréséhez.
A Föld napja alkalmából a Danone Magyarország Kft. megbízásából készített 500 fős reprezentatív kutatás a magyar fogyasztók étkezéssel és élelmiszervásárlással kapcsolatos környezettudatos döntéseit vizsgálta. A felmérésből kiderült, hogy a magyar fogyasztók 36 százaléka nemcsak az árat, hanem az adott élelmiszer környezetre gyakorolt hatását is figyelembe veszi vásárláskor. A kutatás alapján elmondható, hogy habár Magyarországon még kevesebben ismerik a fenntartható táplálkozás fogalmát és annak előnyeit – és ezen belül például a flexitáriánus étrendet – a fiatalabb, 18-34 év közötti korosztályok általánosan több információval rendelkeznek e témában.
A Numil Kft. január 1-i hatállyal átruházta a csecsemő és klinikai tápszereket forgalmazó üzletágát a Danone Magyarország Kft.-re, így a jövőben a Danone Csoport teljes hazai tevékenységét egyetlen vállalat működteti tovább. Ez a lépés a vállalat „Elsőbbséget a helyi piacoknak” (Local First) elnevezésű, a vállalat működésének átalakításáról szóló tervének következő hazai állomása.
2021-ben a Danone két hazai vállalata (a Danone Magyarország Kft. és a Numil Hungary Tápszerkereskedelmi Kft.) többmillió forint értékben klinikai tápszert, kórházi segédeszközt és tej-, illetve növényi alapú terméket adományozott hazai kórházaknak és rászoruló magyar családoknak. A két vállalat fontosnak tartja, hogy a termékein keresztül az egészséges és kiegyensúlyozott táplálkozás erejével támogassa a környezetében élő rászoruló közösségeket és egészségügyi intézményeket.
2021 októberétől dr. Kralovánszky Gábor látja el a cég tejtermékeinek és a növényi alapú termékeinek forgalmazását végző Danone Magyarország Kft., valamint a csecsemő és klinikai tápszerekkel foglalkozó Numil Kft. ügyvezetői feladatait. A vezető eddig a Numil Kft. ügyvezetői feladatait látta el.
A Danone Magyarország Kft. és a KSZGYSZ (Környezetvédelmi Szolgáltatók és Gyártók Szövetsége) összefogásának eredményeként megszületett tájékoztató anyag célja, hogy mindenki számára könnyen érthető tájékoztatást nyújtson a hazai piacon jelenlévő műanyagfajtákról és azoknak újrahasznosítási lehetőségeiről, segítve ezzel környezettudatos döntéseinket.
A Trade Magazin által meghirdetett elismerés részeként a díj logóját büszkén viselheti majd a díjazott Alpro Kókuszgurt termékcsalád.
A Danone küldetésével összhangban, miszerint termékeink révén szeretnénk hozzájárulni a lehető legtöbb ember egészséges életviteléhez, igyekszünk segíteni a helyes étkezési szokások kialakításában, ösztönözni az egészségesebb...
Tavasszal új időszámítás kezdődött a munkáltatók világában. A Danone Magyarország Kft. ügyvezető igazgatója, Buzási Dániel véleménye szerint a munkavállalói igények megváltoztak, nagyobb szerepet kapott a krízismenedzsment, és felértékelődött a közösség, az összetartozás érzése. Épp ezért indította útjára szeptemberben a vállalat a „Lépjük meg együtt” programját, amely lehetővé tette a dolgozók közös ügyért való együttműködését, kommunikációját.
Alpro lett a Fenntarthatóság egyik Szimbóluma Magyarországon. A 2019-ben, a Trade Magazin által meghirdetett versenyen a márka 3 terméke is elnyerte a Fenntarthatóság Szimbóluma Díjat.
Az Alpro, a Danone egyik márkája, idén májusban 200 Horeca kiskávézónak segített az újrakezdésben, ajándék Alpro For Professionals termékekkel. Az MMSZ (Magyar Marketing Szövetség) Horeca tagozata aktív tagjaként most több iparági céggel karöltve csatlakoztunk ahhoz a kezdeményezéshez, melynek célja, hogy újabb éttermeket, kávézókat és szállodákat együttes erővel segítünk.
Entreprise a Mission: egy új működési modell
A társadalmi küldetéssel rendelkező vállalattá válás lehetővé teszi számunkra e célunk elérését, minden partnerünk tisztességes és átlátható kiszolgálását, valamint ezáltal jobban hozzájárulhatunk a társadalmunk fenntartható értékeinek megteremtéséhez ebben az új világban.
A Danone számára az élelmiszer-biztonság mindig, minden körülmény között – így a járványügyi helyzetben is – elsődleges fontosságú. Cégünk termékeit a jogszabályi előírások betartásával, biztonságos úton állítjuk elő, tároljuk és szállítjuk.
A tehéntej és a belőle készülő tejtermékek a szervezet számára nélkülözhetetlen tápanyagokat jól hasznosuló formában tartalmaznak: fehérjéket, szénhidrátokat, zsírokat, igen gazdagok ásványi anyagokban, például káliumban, kalciumban, magnéziumban, szelénben, valamint...
Egyik fontos logisztikai partnerünk, a Raben Trans European Hungary Kft. felajánlotta, hogy térítésmentesen segít eljuttatni több karton, a Numil Kft. által forgalmazott szondatáplálásra alkalmas speciális élelmiszert 9 egészségügyi intézménybe.
A Danone magyarországi leányvállalatai, a Danone Magyarország Kft. és a Numil Kft. úgy döntöttek, hogy támogatják azokat, akiket a járványügyi helyzet a leginkább érint. Az anyavállalat pedig a hazai dolgozókat is érintő, komoly vállalást jelentett be.
Mi, a Danone munkatársai világszerte, kivételes elköteleződöttséggel fogunk össze azért a közös célért: hogy megvédjük a termékellátási láncunkat. hogy továbbra is biztosíthassuk fogyasztóink folyamatos napi élelmiszer-ellátását.
Fogyasztóként fontos, hogy megelőzzük az élelmiszerpazarlást, amelyhez praktikus tanácsokat adnak a szakemberek.
Jó úton a sokszínűség felé – Vállalást tett az ipar a sokoldalú emberábrázolásért a reklámokban!
Az első joghurtja elkészítésének 100. évfordulóját ünneplő Danone a hónap elején bejelentette, hogy kutatási célokra megnyitja 1800 hasznos törzsből álló baktériumgyűjteményét.
Az idei évtől Magyarországon is a Danone forgalmazza az Alpro termékeket. Az Alpro az egyre népszerűbb növényi alapú italok és növényi összetevőkből készült élelmiszerek nemz
A Danone hazai vezetőjeként Buzási Dániel fő feladata a vállalat magyarországi piacvezető pozíciójának megerősítés, illetve új piaci lehetőségek sikeres kiaknázása lesz.
A sportoló gyerekek táplálkozási ismereteit és szokásait vizsgálta a Danone és az MDOSZ.
A Puskás Akadémia csapata nyerte meg a Danone Focikupa a Gyermekekért torna budapesti, országos döntőjét.